سفر بارانی

سفرنامه آنتالیا روز دوم

صبح ساعت 8 من زودتر بیدار شدم و بعد از یه دوش میم و باری رو هم بیدار کردم که بریم برای صبحانه. ما حدود 9 توی رستوران بودیم و رستوران خلوت بود و به نظر میرسید که هنوز مسافران نوروزی نیامده بودند . ما صبحانه رو که خیلی خیلی مفصل بود رو خوردیم و رفتیم توی لابی جلوی در هتل و اونجا هم یه چای توی استکان کمر باریک خوردیم و زدیم بیرون .
دقیقا سمت راست هتل و چند قدم اون طرفتر یه ایستگاه اتوبوس بود و ما همون جا منتظر شدیم تا اتوبوسی که میرفت آنتالیا رو سوار بشیم . هوا هم آفتابی بود . 10 دقیقه ای منتظر بودیم بعد اتوبوس اومد و ما سوار شدیم . فاصله کمر تا آنتالیا 50- 40 دقیقه ای شد . توی اتوبوس هم راحت نشستیم و یه زوج مسن از هم هتلیامون هم دیدیم و راجع به فروشگاههای اطراف میگروس که ما قصد داشتیم بریم ازشون پرسیدیم و خانومه گفت که یه مال بزرگ درست برخلاف میگروس که بری هست و اونا قرار بود برن اونجا .
حدود ساعت 12:30 بود که ما پیاده شدیم و کرایه هم نفری 8 تله بود و باری هم فری . درست همون جایی که پیاده شدیم یه پارک کوچولوی خوشگل بود که ما رفتیم داخلش و مشغول عکااسی شدیم .

روبروی میگروس هم یه شهربازی بزرگ بود که ما گفتیم یه روز بعدازظهر بریم اونجا .

بعد هم رفتیم سمت میگروس که تمام برندها اونجا شعبه دارند .

ما وارد میگروس شدیم و طبق توصیه دوستان اول رفتیم 5ام .

2 ساعتی اونجا بودیم و از اونجایی که میم اصلا حوصله خرید رو نداره رفت بیرون و قرارمون شد یک ساعت بعد جلوی در فروشگاه . داخل 5 ام من کلی خرت و پرت خریدم از تیشرت و سویی شرت وشلوار راحتی بگیر تا جا شمعی و ظرف یکبار مصرف واسه تولد باری .

کلا" قیمتاش عااالی بود . من یه تیشرت از توی سبد برداشتم به پول ما 7 تومان که خیلی خوشرنگه و جنسش هم خووب .
کلی هم شکلات و آدامس خریدم . اونجا حدود دویست و خورده ای تله خرید کردم . اینم بگم که اگه یه موقع پای صندوق تله تون تمام شد هیچ اشکالی پیش نمیاد و فروشگاهها از دویز برامون به صرفه تر پولو چنج کردند . حدود 20-10 تله مناسبتر .
خلاصه اینکه ما سر ساعت جلوی در 5 ام بودیم و هر چی که صبر کردیم از جناب میم خبری نشد که نشد . باری هم خسته شده بود و با اینکه من روی چرخ دستی فروشگاه نشونده بودمش ولی خسته شده بود . از اونجاییکه ما موبایلامون خاموش بود و توی ترکیه هم خط نخریدیم هیچکدوممون نمیشد همو پیدا کنیم و نتیجه اینکه اونجا کلی معطل شدیم و من هی رفتم داخل میگروس چرخیدم و هی میومدم سر میزدم و میدیدم خبری از میم نیست . ضمنا" اینم بگم که با اینکه آغاز فصل بود ولی قیمت لباس به نسبت ایران خیلی خووب بود و من شلواری که توی زارا قیمت کردم 100 تله توی تیراژه 280 تومان میفروختند .

خلاصه ساعت نزدیک 2:30 شده بود که بعد از یک ساعت معطلی ما همو پیدا کردیم و یه گشتی زدیم و رفتیم برای باری انگشتری رو که همون اول ورودمون نشون کرده بود رو خریدیم و با کلی بار روانه هتل شدیم . ما رفتیم روبروی میگروس اون سمت خیابون و سوار اتوبوس شدیم و از اونجایی که اشتباهی رفته بودیم و باید همون جایی که پیاده شده بودیم میرفتیم تا سوار بشیم ما اتوبوسمونو عوض کردیم و رفتیم سمت هتل در منطقه کمر .

میم و باری که توی اتوبوس غش کردند . راستش من خودم هم خیییلی خوشخوابم ولی اولا" توی اتوبوس یا هواپیما به هیچ وجهی خوابم نمیبره و دوما" اینکه از ذوق دیدن اون همه مناظر و دیدن جایی که برام کلی تازگی داشت نمییتونستم بخوابم . ما حدود 5-4:30 بود که رسیدیم هتل و از اونجاییکه وقتی هتل یوآل باشه دست و پای آدم واسه غذا خوردن بیرون از هتل میلرزه و ما نهار نخورده بودیم و به نهار هتل و عصرانه هتل هم نرسیدیم و رفتیم توی اتاق و خودمون رو با چای و شکلات و کیکایی که خریده بودیم سیر کردیم تا ساعت 6:30 که سرو شام شروع میشد و ما یه استراحت کوچولو کردیم و حدود 8 شب رفتیم برای شام . بعد از شام هم باری خوابید و ما هم کمی تلویزیون دیدیم و اون شب حدود ساعت9:30 سال تحویل میشد که گویا هتل هم برنامه داشت ولی ما بیخبر بودیم و چون کل روز رو بیرون بودیم و خسته بودیم و باید صبح زود بیدار میشدیم واسه تور غواصی ترجیح دادیم که استراحت کنیم و من قبل از خواب یه کوله بستم و کمی وسایل برداشتم که صبح کاری نداشته باشم .

نمونه ای از خرید امروزمون

جمعه 19 تیر 1394 | نظرات ()